Oblečenie ako sebavyjadrenie

Publikované admin 06.04.2021 0 Pripomienky

Oblečenie ako sebavyjadrenie "Oblečenie robí človeka. Nahim ľudia majú malý alebo žiadny vplyv na spoločnosť. "To povedal Mark Twain a toto príslovie stále znie pravdivo, pretože naša spoločnosť sa stala spoločnosťou, ktorá používa oblečenie ako spôsob, ako vyjadriť svoje sociálne postavenie. Môžete jednoducho obracať stránky časopisu o dámskej móde a čítať úchvatný odraz módnych prehliadkach v Paríži, Miláne a New Yorku. Vypočujte si celý rad stredoškolských dievčat, ktoré odsudzujú módny doplnok minulej sezóny ako "tak minulý rok".

Ani muži nie sú imúnne voči rozmary módy - najmä tým módnym magnátom, ktorí kedysi boli (alebo stále sú) hip-hopovými magnátov. Ak muži a ženy používajú oblečenie na vyjadrenie sociálneho postavenia, používajú ho aj ako prostriedok sebavyjadrenia. Fiktívny módne redaktor filmu Diabol nosí Pradu vždy nosil biely šatku Hermes. Donald Trump je známy svojimi farebnými kravatami. A Woody Harrelson je známy tým, že nosí konope. Od šesťdesiatych rokov sa tričká stávajú prostriedkom sebavyjadrenia. V tej dobe sa obyčajná biele tričká stala umeleckými dielami s kravatou, hlásajúci vzostup "moci kvetov" a volajúci po "milovať sa, neválčit". Na tričkách sa čoskoro začali objavovať správy využívajúce sieťotlač. Skupiny začali fanúšikom na koncertoch predávať značková tričká a mladí začali nosiť tričká so stužkami ako symbol svojej osobnej identity. V posledných niekoľkých desaťročiach sa tlačená tričká používajú aj ako spôsob pre propagáciu alebo branding. Či už je slovo "necenzurované" ozdobené na prednej strane trička alebo je na ňom obrázok obľúbené kreslené postavičky, tričko sa stalo prostriedkom marketingu produktu alebo značky. Táto značka mohla začať na firemnej úrovni, ale čoskoro sa stala osobné.

Od skromných začiatkov kravatového farbivá a symbolov mieru sa tričká stali trvalým trendom ľudí, ktorí na takzvaných "tlačených tričkách" nesú svoju vieru, filozofiu a zmysel pre humor. Môžu siahať od zábavných tričiek a vtipných tričiek po spoločenské košele alebo dokonca drsné košele. V skutočnosti sú tlačená tričká štandardným spôsobom, ako môžu deti v školách a na vysokých školách tajne vyjadriť svoj názor. Počas politických debát sa okrem argumentov alebo nápadov, ktoré ľudia obhajujú, používajú aj zábavná tričká. Odvaha a drzosť spotrebiteľov sú každému zrejmé. Niektorí ľudia si myslia, že potlačené tričká spadajú do kategórie "drsného oblečenie", zatiaľ čo iní ich považujú za formu slobody prejavu. V skutočnosti môžete mať na hrudi svoje politické presvedčenie, duchovné presvedčenie, zmysel pre humor alebo zášť.