Vrátenie tovaru

Riziko reklamácie sa snažíme minimalizovať tým, že predávame len kvalitné a osvedčené výrobky. Avšak aj tak k reklamácii môže dôjsť. V prípade jej vzniku riešime reklamácie rýchlo k maximálnej spokojnosti zákazníkov.

Pokiaľ Vám dopravca odovzdáva balík výrazne deformovaný, nepreberajte ho a informujte nás o tejto skutočnosti, aby sme Vám mohli ihneď zaslať balík nový. Vzniknutú situáciu si vybavíme s dopravcom sami.

Pokiaľ pri rozbalení zásielky zistíte, že je tovar poškodený, kontaktujte nás prosím, celú situáciu ihneď vyriešime.

V prípade oprávnenej reklamácie v rámci 24 mesiacov od prevzatia, produkt vo väčšine prípadov meníme obratom za nový.

Všeobecný postup reklamácie:

1. Z dôvodu preferencie individuálneho rokovania so zákazníkom odporúčame pred začiatkom riešenia reklamácie na e-mail: info@tshirt24.sk, kde sa dohodnete na presnom postupe reklamácie tak, aby Vás stála čo najmenej času a úsilia.

2. Reklamovaný tovar doručte společností GLS (poštou nepracujeme) na
adresu pravádzky:: Adresa MS ONLINE TRADING OOD - Tshirt24.sk

Logistické centrum

Budča 1039

962 33 Budča

3. Potom, čo tovar odošlete, pošlite nám na email info@tshirt24.sk žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru a priložte naskenovaný podací lístok, a pod. V prípade oprávnenej reklamácie, ktorá nevznikla z dôvodu neodborného alebo nevhodného zaobchádzania kupujúceho (viď. obchodné podmienky), vám náklady na doručenie radi preplatíme.

4. Do balíčka priložte papierik s informáciou, z akého dôvodu chcete tovar reklamovať, ďalej uveďte vaše telefónne číslo, na ktoré vás môžeme kontaktovať a priložte originál alebo kópiu faktúry či iného dokladu preukazujúceho kúpe.

5. Akonáhle nám balíček bude doručený, zavoláme Vám s informáciou o uznanie reklamácie a termíne zaslania nového tovaru. Nový tovar zasielame čo najrýchlejšie.