-
Váš nákupný košík je prázdny!
Riziko reklamácie sa snažíme minimalizovať
tým, že predávame len kvalitné a osvedčené výrobky. Avšak aj tak k reklamácii
môže dôjsť. V prípade jej vzniku riešime reklamácie rýchlo k maximálnej
spokojnosti zákazníkov.
Pokiaľ Vám dopravca odovzdáva balík výrazne
deformovaný, nepreberajte ho a informujte nás o tejto skutočnosti, aby sme Vám
mohli ihneď zaslať balík nový. Vzniknutú situáciu si vybavíme s dopravcom sami.
Pokiaľ pri rozbalení zásielky zistíte, že je
tovar poškodený, kontaktujte nás prosím, celú situáciu ihneď vyriešime.
V prípade oprávnenej reklamácie v rámci 24
mesiacov od prevzatia, produkt vo väčšine prípadov meníme obratom za nový.
Všeobecný postup reklamácie:
1. Z dôvodu preferencie individuálneho rokovania
so zákazníkom odporúčame pred začiatkom riešenia reklamácie na e-mail:
info@tshirt24.sk, kde sa dohodnete na presnom postupe reklamácie tak, aby Vás
stála čo najmenej času a úsilia.
2. Reklamovaný tovar doručte společností GLS (poštou nepracujeme) na
adresu pravádzky:: Adresa MS ONLINE TRADING OOD - Tshirt24.sk
Logistické centrum
Budča 1039
962 33 Budča
3. Potom, čo tovar odošlete, pošlite nám na
email info@tshirt24.sk žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru a priložte
naskenovaný podací lístok, a pod. V prípade oprávnenej reklamácie, ktorá
nevznikla z dôvodu neodborného alebo nevhodného zaobchádzania kupujúceho (viď.
obchodné podmienky), vám náklady na doručenie radi preplatíme.
4. Do balíčka priložte papierik s informáciou,
z akého dôvodu chcete tovar reklamovať, ďalej uveďte vaše telefónne číslo, na
ktoré vás môžeme kontaktovať a priložte originál alebo kópiu faktúry či iného
dokladu preukazujúceho kúpe.
5. Akonáhle nám balíček bude doručený,
zavoláme Vám s informáciou o uznanie reklamácie a termíne zaslania nového
tovaru. Nový tovar zasielame čo najrýchlejšie.